God middag, såhär en onsdag

Sen sitter jag ju och funderar på tal om viktökningen-minskningen...
Jag samlade inte ens på mig vätska, när jag väntade mina barn.
Hur kommer det sig att man gör det bara sådär, en Februarivecka?
6 kg är ju ändå INTE lite...

Nån som vet?
Joel? Du har ju koll på människokroppen.

Ska tillbaka till "jobbet" imorgon..
Febern verkar ha gett med sig (för tillfället i.a.f)
och det känns som vätskan i örat har dragit sig tillbaka en aning.
Fast jag hör fortfande dåligt, märker jag.

Lite extra jobbigt att vara bland högljudda maskiner då, faktiskt.
I synnerhet när någon ska prata med en..
En massa, många "VA??" blir det.

Är fortfarande trött som f*n, dock.
Och har lite, lite huvudvärk...
Men nu tar jag vitamintabletter, så vi får hoppas de hjälper.

Har just skickat iväg ytterligare en jobbansökan.
Känns lite pissigt att behöva söka deltid,
men skulle jag nu FÅ ett deltid,
så blir det ju samma pengar som jag har nu,
fast med färre timmar.

Jag har gjort av med min MP3-spelare...
Har just nu för många ställen med kläder..
Tyckte jag tömde jackan på "jobbet" ordentligt,
men spelaren måste vara kvar där.
Och var jag har gjort av laddaren till den, har jag ingen aning om.
Förvirrad i kubik.

Och på tal om inget av ovanstående...
t0tta har nu övergått till fjortis-DeLux...
Får ryck och bara kastar mig över B.. KRAAAAAMA
Jösses...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har svaret på den mystiska vattensamlingen. Det stavas P - M - S. Jag skyller ALLT på pms, skitsmidigt :)

Oooh jag känner hur jag blir sådär svenskt konflikträdd när jag tänker på att säga till honom. Vilket egentligen är ganska olikt mig.. tror jag. Men allt är så nytt, vi känner inte varandra. Jag och Joel går redan omkring och våndas över all disk de lämnar kvar. Vi har insett att någon måste säga till, frågan är bara vem??

2008-02-27 @ 13:04:24
URL: http://njorun.blogg.se
Postat av: svintoflickan

gick du alltså bara upp 6 kg när du var gravid eller...
jag har gått upp 25 kg alla 3 gångerna..
nu den fjärde är jag uppe i typ 10 kg..och har ca 9 veckor kvar...borde ju inte gå upp 15 kg till på de veckorna.
hur mår du idag då?
nu ska jag göra mat..väldigt avancerat..typ pommes eller nåt.skratt.
kram

2008-02-27 @ 13:12:05
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Lilla Mamma

På tal om skottdagen, du vet väl att kvinnor för fria då?!
Kramiz o ha de

2008-02-27 @ 16:49:36
Postat av: joel

ja du, vem vet varför kroppen beter sig som den gör ibland, kanske åt du något som utlöste en reaktion, kanske inte.. sånt där är omöjligt att veta för en liten meningslös amatör som jag själv :P

och fan vad kommentarer du skrev.. ojoj, jag utnämner dig härmed till förste kommentarsskrivare... :)

och vad står t0tta för egentligen min lilla fjortismejlare?

jag vet faktiskt vad du heter... Hanna skvallrade :)

och för övrigt är toaringen mer kliniskt ren än vad skärbrädan i köket är... sant som det är sakt, ge dem en kik under mikroskop så ;)

och ja, rulltrappan är för gangsters och gängmedlemmar här... ja och rebell-joel då så klart ;)

2008-02-27 @ 20:47:08
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

och va fan, är det rulltrappemonstret arnold som bur under trappan? det blir nog hissen ändå... det är därför som man ska åka hiss för safety ;)

och om man ska vara ärlig... hehe, nu har jag också lämnat en mer kommentar än vad du skrivit inlägg... haha, fast det känns ändå inte jämnt på något sätt???

2008-02-27 @ 20:48:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

jag trodde inte kaktusar kunde dö heller...

jag måste vara urusel med växter... ;)

2008-02-27 @ 21:33:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0