Hehehehe

B och de babblande göteborgarna kom tillbaka,
och då visade det sig att en av dem också bloggar här på blogg.se...
Svammelsurium kallar han sig...

Alltså finns risken att han kommer in och ser min blogg..
Och läser föregående inlägg.
Som ju handlar om honom och hans kompis.

Vilket ju är lite kul, för under hela mitt frukostintag,
satt jag och filade på en mening i huvudet som innebar,
att fråga dem, om de ALLTID pratar så mycket.

Har känslan av att de kan få vilken tjej som helst på rygg,
för det är värt det om man bara får tyst på dem en stund.

Hehehe, var jag elak nu?

Nädå, jättetrevliga killar..
Bara tre ton för översociala...
Nästan så man får känslan av att det är ett öde värre än döden,
OM det skulle råka vara tyst,
mer än 2 sekunder om de befinner sig i samma rum.

En och en, fungerar de kanon...
Men de två i kombination med en överförkyld t0tta,
som försöker äta frukost i lugn och ro.

Total
meltdown
and
disaster
in
t0ttaville's
software.
..........................
ERROR!!!

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0