IQ-fiskpinne?

Gjorde ett IQ-test.. Och fick betydligt sämre rsultat än jag brukar(131). *döbesviken*

Namn: t0tta
Ditt totalresultat:
118
Resultatkategori: Övernormal

Du fick bättre resultat än 88 % av populationen.

t0tta skyller på megasnuvan och lägger sig och
tokbölar som ett spädbarn i sängen.

image300
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

IQ-beskrivande kategori

ResultatKategori
130mycket hög
120hög
110övernormal
90genomsnittlig
80låg-normal

Kommentarer
Postat av: joel

oj det testet ska jag testa... och va fan det är väl ett asbra resultat, eller? för att skryta en aning, ligger på topp 20 smartaste enligt högskoleprovet i alingsås... yee i pee!!!

Kul att jag ska spendera huvet på att blogga då... och ännu värre för dig, om du spöar 88 procent i befolkningen så borde ju du vara ute och jobba inte köra över människokännare med gafeltruck....

Dock bra som avslappning mellan labtesten... Eller man kanske kan använda som i labtesten? hmmm

Får också be om ursäkt för dåliga skriverier imorse, alltså inga... hanna hade ockuperat datorn.

2008-02-15 @ 04:56:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Mizca

Hehe .. Men jag tror ju inte det går på det i verkliga livet, så var inte så ledsen för det =)

2008-02-15 @ 09:17:29
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

hehe :) mjo alltså t 9 är ett helvete :D

2008-02-15 @ 09:43:15
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: svintoflickan

oj,vart gjorde du ett sånt test...läskigt..
jag har nog inte så högt.skratt.

ja en del brukar fråga om de är två i magen men de är bara en:-)
inte så bara för den delen.

ja nog är de mycke med kropp o psyke när man är gravid..lustigt..¨
å sen kan man sakna de när man inte är de..ler.

ska snart hämta storkillen i skolan..härligt att solen skiner:-) de gör att man känner sig lite piggare...men vad ska man göra för mat i dag..hmm.

ja nästa vecka har vår kille sportlov.
hoppas de blir fint väder då med.

ha de bra..en bra fredag o en skön helg !!!

kram

2008-02-15 @ 11:23:45
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Scream and Shout

Uwh, jag brukar aldrig orka ta mig igenom såna iq-test. lessnar efter de 10första frågorna. Skall nog försöka ta mig igenom detta ändå :)

2008-02-15 @ 19:04:06
URL: http://screamandshout.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0