Jamen God morgon

För det första.
Det måste vara ett brott mot de mänskliga rättigheterna,
att vara tvingad att gå upp kl 5 på morgonen,
när älsklingen ligger kvar och snusar.

I synnerhet som vi inte somnade förrän kl 2 inatt.

Och är det inte det, så får de fan ändra lagstiftningen.
*tycka JÄVLIGT bestämt*

För det andra.
Jag skulle bli hämtad kl 6.15 av en som jag ska låna bil av denna veckan.
Jag ringde honom kl 6.16 och frågade var han är.
Då låg HAN och snusade fortfarande.
Så därför gick jag hem igen och öppnade bloggen.
(Bloggberoende?)

Detta är min första morgon,
på första dagen av mitt slaveri.
Ska bli intressant att uppleva fortsättningen. NOT!!

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag somnade halv 6 imorse, så godmorgon på dig med!

2008-02-25 @ 10:01:42
URL: http://theartist.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0