Nu så..

Nu har jag äntligen tagit tag i det här med bilderna
från vår iskalla promenad.
Snacka om att jag längtar till sommaren.

Det går en älv/flod-nåt, bakom Bs hus.
Där är lite översvämning nu.
Otroligt vackert att titta på, men sjukt kallt när det blåser.
Men kameran, fick som sagt följa med och såhär blev resultatet.
Lite kul med stolparna som står mitt i en "sjö".


Blev ju tvungen att paparazza B lite,
så här kom han med, tillsammans sin yngste och äldste son.


Och såhär söt? blev jag med Bs mössa på huvudet.
Det var som sagt KALLT..
Gillade dock mössan *S*


På andra delen av promenaden kläcker B ur sig.
"Titta, där ligger traktorägg"
t0tta fick genast en inre bild av enorma höns,
som sprang omkring och släppte ägg..
Följt av en garvande t0tta och ett fototillfälle till.

"Traktorägg" kommer fr.o.m nu, vara ett favorituttryck.
(nej, jag hade aldrig hört det innan)

Medan vi var ute och gick,
körde mellanpojkarna med sin lilla MC.
När vi kom tillbaka, var naturligtvis pappa tvungen att prova.
Så då passade t0tta på att paparazza en gång till *flinar*

Kommentarer
Postat av: joel

fy fasen vad kallt det ser ut, hade helt glömt av att det kunde bli så kallt i sverige :) och här sitter jag och klagar på 20 grader ... hehe

2008-02-09 @ 13:38:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

sant, det kan jag nämnt några gånger ;)

2008-02-09 @ 13:57:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0