Pha. Trodde jag ja..

Skrev ju att jag skulle återgå till "jobbet" idag..
Tss... Gårdagens läggning inleddes med kramp i nacken.
Kramp i nacken? Seriöst? Kan man ens FÅ det???
Kändes som nån smällde dit en nackpärr X3..
Men eftersom det bara var kramp, så släppte den ju igen.

Även om jag faktiskt känner av lite "träningsvärk" där nu.

Och sen började jag FRYSA!!
Jag hade två täcken och gjorde tappra försök att krypa IN I B,
men ändå slutade jag inte frysa..
Så småningom somnade jag ju, men var gång jag vaknade så frös jag.
Kan tilläggas att i normala fall, med de två täckena,
så mer eller mindre rinner man bort.

Sen funderade jag ju såklart på VAD som kan få en att gå upp så mycket
i bara vätska. Då dök det upp bilder i huvudet på en väninna.
Hon dog för 1½ år sen p.g.a alla celler i hennes kropp samlade vätska.

Nu finns det 3 dokumenterade fall i hela världen av det,
så det lär ju knappast vara det... Men nog funderar man.
När vi hälsade på henne på intensiven,
var hon bokstavligt talat, en mänsklig vattenballong.
Och kistan var stängd på begravningen.

Sidospår, jag vet men...


image305Requiescat in paceimage305
Dyveke
image35

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

orättvist du gick upp så lite i vikt med bebbarna.
å du ska se dessa kg nu är nog inte något att oroa sig för..däremot borde du söka för din eviga förkylning...
är jag tjatig..lite va.ler.
har nyss badat..
ska se bolibompa..allafall barnne o jag gör väl lite te.
ha de bra.
kram

2008-02-28 @ 18:12:39
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: joel

tjenis, e bara uppe på pissepaus en kortis *GÄSP*... ochja, en aning lång kommentar men med helt rätt reaktion ;)

och ja, jag kanske förtjäade att halka på en utsträckt knytnäve just då ;)

*GÄSP* godnatt

2008-02-28 @ 19:21:39
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

och inte för att jag vet om det känns bättre.. men om man kan få kramp i nacken??? givetvis kan man det... hälften av alla som kommer in för massage har det :)

Jag skickar en virtuellt knådande tumme ;)

2008-02-28 @ 23:40:21
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: svintoflickan

ok då är jag inte så avundsjuk..man vill ju gärna kunna äta nånting allafall.ler.
solen skiner idag med...borde gå ut och njuta...
heeeeeeeeeelg..snart.
ha de bra.
kram

2008-02-29 @ 11:09:13
URL: http://svintoflickans.blogg.se
Postat av: Loppan

Hallå där, köp blåbär! Lever t0tta? Får inte snacka sådär läskigt och sedan sluta skriva på j ä t t e länge. man blir rädd ju :(

Ps. Loppan vann!! :D :D

2008-02-29 @ 13:07:51
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0