Romantik..

Var faktiskt med om nåt supergulligt i förrigår.
Vet inte varför jag tyckte det, men det gjorde jag.
Jag och B delade på en Ben & Jerrys "Fish Food"
(Deras godaste hittills)

Det gulliga var att vi åt ur burken, med vars en sked.
Med nån annan, hade jag med största säkerhet tänkt
"blä, baciller"
även om jag hade hånglat med honom 3 sekunder innan..
Men inte med B.
Med honom tyckte jag bara det var romantiskt.
Jösses.. Fjoll-varning..

Sen hur mycket bidragande orsak,
det är till att våra förkylningar vägrar släppa,
behöver vi ju kanske inte gå in på *S*

image278

Kommentarer
Postat av: joel

aaaw... vi har gjort en likadan, hanna har smittat mig med förkylning... för jäkligt och vi dela inte ens glass, skickar du ner en?

2008-02-17 @ 21:34:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0