*suck*

Sorry, men de MÅSTE nämnas igen...
GÖTEBORGARNA!!!
B och de var iväg, och köpte kinamat med sig tillbaka.

Jag sa till B att jag inte ville sitta hos dem och äta.
Jag bara kände att jag inte orka genomlida samma
pers till middag, som till frukosten.
Han tyckte att jag kunde ju sitta där medan jag åt i.a.f...
Jag äter jäkligt sakta... I normala fall...
Har nog aldrig kastat i mig maten så fort tidigare.

Bla, bla, Cheva, bla, Impala, bla remmar, bla..
Bla, bla bilimport, bla bla, ännu mer bilar,
motorer och annat fullkomligt ointressant skit.
Det räckte alltså inte med att de måste babbla HELA tiden,
ÄVEN när de äter..
De måste DESSUTOM babbla om något som inte alla vid bordet,
är intresserade av.

Jag har letat upp vad jag ska ha i fickan,
nästa gång jag ska träffa dem.

Komsi, komsi, små göteborgare, så ska ni få se vad t0tta har till er.
image340

Kommentarer
Postat av: Scream and Shout

Haha, nja. Mer "utslagen" :)

2008-02-17 @ 20:58:48
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: joel

hehe, jag förstår det :) men det blir ju inte helt fel, vå kör bara ett litet partnerbyte sen, du tar hanna, jag tar B... hmmm, eller inte ;)

hmm, nu blev det skum stämning... jag går och pissar :)

2008-02-17 @ 23:04:16
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaaa dee ee la gött elle?? :D
Pantsätt datorn och köp flygbiljett för pengarna. Kom ned, smiska läraren och försörj dig sedan på att plocka frukt. lätt som en plätt.

Nu får jag nog fråga ut Joel ang. ovanstående inlägg... hm...

2008-02-17 @ 23:36:30
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0