--^^-^^--

Jaha? Och vad är nu detta?
Kaffet har blivit precis som lösgodis.
Man är sugen på det och det är SÅ gott...
Ända tills man har lagat/köpt det.. Och får det i munnen.
Då är det inte gott längre. Märkligt.

Har kommit in i nån form av mellandagsväntan.
Nej, jag vet att mellandagarna är över, men det känns så..

Antar att jag väntar på bilen, så jag kan få fart på mitt liv här.
Är hyfsat uttråkad just nu faktiskt.
Inte så mycket för att jag egentligen har tråkigt, eller är sysslolös,
utan mer för att jag är låst. Kommer ingenstans och kan inte göra något.
Så frustrerad är nog bättre ord, än uttråkad.

Nu är mitt kaffe klart..
Får vi se om det smakar bättre denna gången...

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0