88888 + moms..

Jag gillar de här koderna man ska skriva för att
bekräfta att man vill skicka kommentarerna.
Inte för att jag tycker att prylen i sig är kul,
tvärtom, den är rätt störig.
Men man inser hur använbar siffran 8 är,
om man vill skriva förkortningar.

Jag heter t8.
Ibland har jag en D8.
Ibland kan jag vara lite L8 och då får han ju W8..
Om han inte är stor, för då blir det ju mycket w8...
Chattar jag med Joel, kan jag ju kalla honom M8.
Sen har vi
R8 (både på engelska och svenska)
P8 (svenska)
L8 även på svenska
Som sagt M8 (sv, eng)
F8 (eng)

Fick en mindre kul kombination idag dock.. C6T8
Har jag inte ALLS *fnyser åt systemet*

För er som inte är så insatta i nätets förkortningar,
kan jag tala om att c = cyber.. Resten får ni räkna ut själv.

Jag och dottern gjorde för övrigt en gratäng idag.
Vet att jag har gjort det några ggr sista månaderna,
men denna gången gjorde dottern lika mycket som jag.
Så denna gången, passade maten fröken också.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.. Gammelt8 e nannig.

Natti

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, ja, lite dragen var jag nog... men jag fattar inte riktigt sesextotta eller csixtotta... e jag dum nu eller?

2008-01-27 @ 03:31:24
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0