Ähum

Ska nu återgå till sängen, efter en otillåtet lång kissepaus..
Insåg just att jag varit uppe i 1½ timme..
Måste ju kolla mailen på vägen tillbaka till sängen...
Vilket ju leder till ytterligare ett toalettbesök,
innan kudden åter kan intagas.

Har minsann hunnit bli hungrig också,
men det får snällt vänta tills det ÄR frukost.
Vilken förmodligen kommer bestå av potatisgratäng för t0ttas del.
Där är en halv form kvar. Ungarna lär inte vilja ha mer,
samtidigt som t0tta slipper laga någon annan glutenfri frukost.
Blir en jäkla massa gravida flugor, på det där...

Näääää, jag har inte flugor i köket..
Du vet... "Göra två flugor på smällen..."

Hallå? Vad tror du om mig egentligen??
*tittar misstänksamt*
Fy dig.

Well.. Natti igen :-)

Kommentarer
Postat av: bror kluring

Hmm och nu hintar du om graviditet IGEN... *klura lite på* ;)

2008-01-28 @ 10:29:21

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0