B&J

B kom ju hem innan..
Stackaren åker ju hemifrån kl 4 på morgonen,
när han jobbar förmiddag.

Naturligtvis gick jag och la mig
tillsammans med honom när han kom hem.
Och t0tta slocknade också som ett ljus.

Vi skulle iväg och handla sen,
och vaknade ALLDELES för sent.
Men vi kom iväg till sist i.a.f.

Vi kom hem igen 21.40 och då började jag på middagen,
medan han packade in varorna.
Kotletter, potatis, grönsaker och gelé. Mums.
Kl 23 hade vi ätit färdigt och sen skulle han iväg igen.
Han är och skruvar på en bil, han har lovat fixa.

Så här sitter jag ensam, vid datorn 
med B&Js New York Super Fudge Chunk..
Och är mätt så jag skulle kunna rulla omkring.

Hade ju hellre haft B här, men glass funkar också *S*

Stör mig lite, att jag inte får prova Cookie Dow...
Men det är smällar man får ta..
Men visst LÅTER det för j-a gott?

Kommentarer
Postat av: Joel

haha, den som väntar på något gott...

2008-02-01 @ 00:22:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0