Bzzz

Juhupp.. Då har man tittat på "Bee Movie" också.
Jag kan förstå att min bror tyckte den var kul på bio.
I synnerhet som han var där med sina töser.
Men själv hade jag nog väntat mig lite mer skratt.
Undrar om jag ens skrattade till, en enda gång faktiskt.

Visst var de välgjort och småmysig, men nja.. 
3 pollen av 5, skulle den få. (Öhö)

Sitter mest här och undrar var Joel har tagit vägen.
Lite kusligt när han bara är sådär, liksom tyst.

Bullarna och äggen var fullt ätbara i.a.f.
Och jag lyckades hitta liiiiite, lite kaviar,
i en skrämmande hopknycklad tub, längst in i kylen.
Är rätt säker på att jag aldrig har sett en tub, så ihopknycklad förr.
Det var nästan så jag funderade på att fotografera den.
Jag fick sträcka ut den för att kunna pressa ihop den...

Då är frågan.. Titta på en film till, eller försöka sova?

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0