Folkvett? Vad är det?

Fick just ett telefon..
Öh...
Blev just uppringd...

Av någon med skyddat nummer.
Jag svarar alltid "Hallå" och jag gjorde likadant denna gången.

*klick*

image267

Inte ett ljud, inte ens ett förfärat "åh"............ INGET!!
Bara "klick"

I mitt huvud, börjar tänkbara uppringare uppenbara sig.

Är det någon som har sett mig i tidningen och vill prata med mig, men inte vågar?
Hade ju inte varit den första, som kollat mitt nummer på Eniro och tagit kontakt.

Är det en galen mördare som bara vill kolla så jag är hemma innan han/hon kommer?

Är det en stalker?
Det har nämligen hänt några ggr, sista tiden att någon ringt och lagt på.

Är det flickvännen till någon kille man har chattat med,
eller nån gammal killkompis,
som har hittat mitt nummer i hans telefon,
och måste ringa och höra om det är en tjej som svarar?
Hallåååå?? Eniro!!

Är det nån stackare som har slagit ett nummer på måfå,
för att han/hon ligger döende och inte hinner få fram ett ord,
innan den dör?

Eller är det kanske bara någon som har ringt fel?
Och i så fall..
Ska det vara så j-a svårt att få fram ett
"Ursäkta, fel nummer"
???????????

Folkvett för f*n!!!!!!!! image218

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Håller fullkomligt med dej, såååå irriterande!
Kramiz

2008-01-21 @ 17:24:33
Postat av: joel

hahaha, vilka fula små filmer... den första var riktigt rolig. hehe.. jag tror dessutmo definitivt att det är en stalker du har på tråden. men det är ball, alla coola människor har en stalker ;) det är "topnotch" :P

2008-01-21 @ 22:37:03
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Erik

hatar det där med dolt nummer.. men jag kan förstå varför man vill ha det ibland..

2008-01-21 @ 22:45:34
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tror det var Joel :)

2008-01-22 @ 02:20:15
URL: http://njorun.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0