Groggy

Är jag i huvudet nu...
Lyckades faktiskt somna om.
När klockan ringde kl 12, var vi inte alls överens.
Tack och lov vaknade jag kl 14.
Så nu har jag startat tvätten och ska åka med bussen kl 15.45.
Lite kass att bussarna bara går en gång i timmen nu.
Har tid kl 16.00 och bussen går kl 15.45.
För de kan ju bara glömma att jag tar bussen kl 14.45
och väntar där i över en timme.. SÅ gott om tid har jag inte,
även om man kanske kan tro annat.

Så även om jag är helt groggy nu, så känns det
jäkligt bra att ha fått sova nån timme.

Hihi, har fått kontakt med en gammal..
Tja, kompis vet jag inte om man kan kalla honom..
Storebror till en skolkamrat som
jag var väldigt intresserad av när jag var
i 14-års-åldern.

Hmm..
Blev en konstig mening,
som jag inte vet riktigt hur jag ska ändra på,
så jag förklarar istället.
Jag var kär i storebror, inte i skolkamraten.
Så även om det aldrig blev något mellan oss,
(trots att intresset var ömsesisigt)
så är det ändå jäkligt kul att ha fått kontakt igen.

Fick dessutom talat om för mig att lillebror,
jobbar i Shanghai. Coolt, eller vad?
Fast jag är inte förvånad.
Det är en sån sak jag hade förväntat mig av honom.

Huh.. Jag vill sova... image268

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Och vem är denna spännande kille???

2008-01-22 @ 16:15:46
Postat av: Erik

kul att få tag i gamla kontakter :D

2008-01-22 @ 21:11:38
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: joel

antar att du sovit hela natten nu i alla fall eftersom du inte sagt halloj idag. jag hoppas det för din skull i alla fall... vart bor du eftersom bussarna går så sällan?

2008-01-23 @ 12:46:58
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0