Helt blåst...

Blir man om man går ut...
Sonen hade varit ute en runda och kom upp skrattande.
"Mamma.. Jag kunde inte gå.. Blåsten stoppade mig"




Lite synd..
Hade annars tänkt att vi skulle ta bussen
till storköpet idag och handla lite Ben & Jerrys..
Glömde ju köpa det igår. Men åka buss i denna blåsten? Njäe...





Fick rensat pumpen i det ena kräftkaret i.a.f..
Det är en yngelpump, och där ska inte kunna komma in yngel...
Nä, fisk nä...
Men nu pratar vi kräftor.
3 stycken som micklat sig in i pumpen som nykläckta,
och växt till sig där inne. En nykläcking var där också.
De är otroliga.




Blev förresten bryskt tillrättavisad av 
gårdagens middagsbjudare..
Han hade läst bloggen och talade om:
"kycklingfilé.. Inte kyckling"
Hahaha.. Jaja..
Det har fjädrar, det kacklar och det smakar gott.




Jag för min del blev helt salig över, att det finns en människa
som TROTS att han inte har koll på vad gluten är,
klarar och VÅGAR komponera en hel måltid och bjuda mig på.
Jag fick ju naturligtvis läsa innehållsförteckningarna.
Men hans sunda förnuft, ledde honom mitt i prick ändå

.image278

Kommentarer
Postat av: joel

halli hallå, ber om ursäkt för dåligt kommenterande, internet har varit nere...kommer mer inlägg/kommentarer i morgon... men kul att din morsa bryr sig om lilla mig, och man kan ju se det som att jag nu får två sommarar i rad om jag har tur... GLASS!!!

2008-01-26 @ 17:17:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Malin

svar: jo, där finns en del men smaken är ju delad!

2008-01-26 @ 17:38:58
URL: http://xxmalin.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0