Hmmmmmmmm

Vad hette Herr Alzheimer i förnamn? image234
Måste googla det sen...

Varför jag undrar..?
Tja.. Så mycket tid jag spenderar med honom,
så borde vi vara på first-name-basis för längesen...

Näh.. Kan inte vänta.. Google, here I come..

Alois Alzheimer, hette han.
*niger artigt*

Var det nån som visste det??
Tror aldrig jag har hört det faktiskt...

Hoh!!
Nu kom B hem..
Nu kan jag fråga honom vilket j-a TV-program
vi tittade på igår, som var så bra..
Och som jag inte för mitt liv kan komma ihåg...

Och när jag ändå försöker mig på att tänka,
så kan jag ju försöka komma på vad
det här inlägget SKULLE handla om.

Inget viktigt antagligen.. Jösses..

HAHA... Han kom på det...
"Det okända".. Spännande värre, var det..

Men som sagt.. Vad skulle jag skriva om?

Hmm.. J-a tur att jag inte går på droger..
JAG hade gjort DROGERNA förvirrade..

Nä, nu skiter jag i detta...
Nu ska jag kramas *S*

image278

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ja du..vad han heter har jag av naturliga skäl glömt, han är en av mina allra bästa vänner, vem snackar vi om nu igen????
Kramizz

2008-01-31 @ 13:35:40

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0