Ivan

Jag har skaffat hela "Ivan Boring"s album.
Ett av dem. Tror han gjorde två.
Någon som kommer ihåg honom?

Jojje Jönssons obotligt korkade figur,
som pratar rätt likt Filippa Bark.
(Fast det är Filippa som pratar som Ivan, såklart)

Hade tänkt lägga in en ljudslinga här med honom,
men kommer f*n inte ihåg hur man gör.
Var ju några år sen man pluggade HTML.

Och t0tta är gammal och senil.. fast det visste ni redan.

"På motorcykeln, finns det även ett avgasningsrör.
Det är där avgasningarna..rna, kommer.. När man gasar"

"På vänster handtag finns det en spak.
Den tryckte jag in en gång. Men då lät det inget när jag växlade."

"Där inne satt en ny mördare. En kvinnlig..
Hon sa att det kostade pengar. Det hade vi inga.
Så det fick vi låna... Av varandra"

Var får folk allt ifrån?? Jösses.

Kommentarer
Postat av: joel

Han var nog innan min tid :) hehe... vill du hjälpa mig att rösta under inlägget visitkort... annars skär hanna ballen av mig och det vore ju faktiskt lite tråkigt....

2008-01-10 @ 23:55:21

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0