Jessica Biel

Eftersom många förutom jag,
inte hade en susning om vem denna oerhört viktiga människa är,
så har jag nu Googlat henne.

Som jag skrev till Therese,
så vet jag fortfarande inte varför jag borde ha vetat vem hon är,
 men här kommer hon i.a.f.

Jessica Claire Biel (born March 3, 1982)
is an American actress and former fashion model,
perhaps best known for appearing in several Hollywood films
 such as Summer Catch, the remake of The Texas Chainsaw Massacre,
and The Illusionist, as well as for her television role as Mary Camden
in the long-running family-drama series 7th Heaven.

Nå.. Nån som vet om hon passade bättre i brunt hår?

image225

Kommentarer
Postat av: ida

attans då. annars så kan du ju posta bullarna till mig och baka till mig, vem vill INTE göra det ;)

2008-01-15 @ 22:11:49
URL: http://totaldisorder.blogg.se
Postat av: Fredde

fin bild på henne!

2008-01-15 @ 22:51:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Therese

Orka med dig barnsliga tjaffs, so what om jag tycker alla borde veta vem hon är.. läs inte min blogg! den är inte för gamlingar utan modemedvetna, för om du inte snappat upp detta så är min blogg en MODEBLOGG som också handlar om kändisar,..
Nu lägger vi ner detta tjaffs om Biel.. okej? orka med detta,

2008-01-15 @ 22:51:58
URL: http://teessann.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0