Lite suck alltså...

Och hur mycket hjälpte det att ha en kamera?
Jag har absolut INGET att fotografera ändå...

Vill fortfarande hoppa ner i Joels resväska.

Han har en massa foton på koalor och myrsloksigelkottar.
Men vad finns det att fota HÄR??

Ingen död mygga i taket. (Joel har nämligen en sån. Den heter Rubert)


Frukost kl 15.50 en söndag. 
Måste dock avslöja att en banan hann slinka ner innan.
Och att jag INTE äter sån frukost om jag är hemma.

Dagens snygging.
Det var glashalt och snorkallt ute igår..
Lillpojken skulle gå ut och leka med sina kompisar så han fick klä på sig ordentligt.
(Den lille fan kallade mig pensionär igår,
så räkna med att han kommer vara omtalad i framtiden)
image156


Hmm.. Det var ju lite kul att fota faktiskt. Objektjakt.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0