Men oj..

Jag trodde JAG var slö och tråkig idag.
Men ALLA verkar slöare.
Fick ju vara uppe nån timme, innan sängdags, tyckte jag.
Och då kunde det ju vara kul att chatta med någon.
Någon alls...

Här är stendött.
Min mamma var online nån sekund
och ett par andra har hälsat och växlat ett par rader,
Men förutom det. Nada.

Och jag finns på rätt många sidor.. Där det brukar vara bra ös..
I synnerhet nu på kvällen.
Känns nästan lite som man har hamnat i
internets egen version av "The Twilightzone"
*hör "José Jalapeño On A Stick"s version av musiken i huvudet*

Lämnar givetvis med videon, så ni kan höra själv.
Jeff Dunham
image122


Nattinattnatt /S Nuvig

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Men...suck , jag skrev o skrev med du svarade ju aldrig, snyft o jag som var så glad att jag hittat min gosenalle ju...

2008-01-09 @ 21:40:51

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0