Miss t0tta Bitch

De sista veckorna,
har jag fått höra att jag är bitchig, av några stycken.

Några stycken på nätet, givetvis.
Är rätt säker på att det ligger rätt långt ifrån,
hur jag faktiskt ÄR.

Men jo..
Jag kan har RIKTIGT elak humor,
och den yttrar sig gärna i skrift.
De som uppfattar det som humor, får sig ett gott skratt.
Övriga, gillar mig inte, och vissa kallar mig bitch/ig.
Så nu plockade jag fram min tröja, jag köpte i somras.
Den passar ju tydligen då =)

image228


För er med dålig syn, kan jag tala om att texten lyder:

I´m not a BITCH
I´m the BITCH
AND
I´m
Miss BITCH
To you!!!

Kommentarer
Postat av: sarah

Första gången han följde efter mig pågick det i en kvart, till slut kom han fram till mig och det enda han sa var att jag hade snygga naglar ?!
Andra gången blev jag så chockad för jag sprang nästan in i honom, och medans jag kände igen honom han jag bara tönka "shit, han som följde efter mig på mobilia'" innan jag märkte att han var efter mig igen.
Vilka affärer jag än gick in eller ut ur så låg han tätt efter, om detvar en mindre affär så stod han utanför och väntade.

Jag har hört att man inte ska konforntera dem... de kan då antingen bli rädda elelr så vet de inte vad de ska göra och kan då ta till våld (om det handlar om psyksjuka människor.
Jag hade ingen lust att snacka med han på stan. Han vet dessutom att jag har kille eftersom jag mötte min sambo vid första tillfället då han följde efter mig och efter att jag träffat Danne gick vi förbi honom igen... hand i hand..

Klart att jag bara ville vämda mig om och fråga honom vad fan han ville, men när man väl står man e man så jävla uppskakad så man bara vill skaka sig av dem eller springa på n¨gon man känner.

2008-01-16 @ 01:36:28
URL: http://enobeskrivligpassion.blogg.se
Postat av: Carl

Läcker tröja och snygga bröst :-)
Det är ju bra att vara BITCH, det visar bara att du kan säga ifrån och inte är något mähä som det går att köra med hur som helst.
Stå på dig och var en stolt BITCH.
/Calle

2008-01-16 @ 15:07:09

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0