Ooooootroligt (sagt med Gunde-dialekt)

Satt precis och funderade mig på att höja mitt mående,
genom att köra en gaffel genom handen.
(Nej, givetvis skulle jag aldrig GÖRA det, pucko.. Jeezz  image211)

Satt och kollade runt bland bloggar..
Hamnade på en modeblogg..
En är inte så farligt.
Letade upp en kommentar som såg ut att komma,
från nån som inte är mer intresserad än jag,
......klickade.. Ytterligare en modeblogg..

Gav det ett försök till.. Mycket riktigt.. Ytterligare en..

Dum som man är, gav man det ju en chans till
och AAARRRGGGHHHH!!! EN TILL!! image212

Började snurra in i mina självdestruktiva tankebanor,
där då gaffeln i handen, ingår,
när jag såg en räddare i nöden. En livboj, en ängel, en....
Joel, som hade lämnat en kommentar...

Och påminde mig om att det FINNS vettiga människor där ute,
som bryr sig om mer intressanta saker än mode. image177

Vad man ska äta till middag.
Vad det står på baksidan av kvittot.
Vilken form potatisarna har i snabbköpet.
För att inte tala om, vad man ska döpa sin krukväxt till.

Saker som BETYDER nåt..
Saker som är MYCKET viktigare än mode.
Saker som får en att fnissa till.
Saker som inte får en att vilja hugga sig i handen, med en gaffel.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha!! Tack för dina kommentarer om grannar! Jag ska fan prova.

2008-01-14 @ 15:01:44
URL: http://babbi.blogg.se
Postat av: Karina

Haha, ja usch, känns som halva bloggsverige har utnämnt sig själva till modeexperter! My god... Gaffeln är inte så långt ifrån...

2008-01-14 @ 15:16:21
URL: http://fager.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0