Ordlista

På tal om "stalker", så skrev en kompis ett ord...
Sen spånade jag och en annan vidare på det...
(mamma och folk under 18, slutar läsa här)

Copyright är ingen svensk lag och gäller inte i Sverige.
Och orden äger jag inte.
Men listan har jag och min vän kommit på själv
och ska du använda den,
så får du gärna visa din uppskattning
genom att lägga en länk till min sida.
Enjoy.

  Nummerupplysning = Sexualundervisning
Nummerpresentation = Porrfilm
Skyddat nummer = Sex med kondom
Hemligt nummer = Otrogen
Telefonnummer = Telefonsex
Samlingsnummer = Gruppsex
Kontrollnummer = Dominanslekar
Mobilnummer = Sex i bilen
Fast nummer = Kila stadigt
Hemnummer = Inomäktenskaplig sex
Utlandsnummer = Semestersex
Riktnummer= Svenssonsex
Nummerregister = Ex. sexpartners
Nummersökning = Ragga
Larmnummer = Fyllesex
Nödnummer = Kvart-i-två-ragget
Nummerordning = Rituell lördagssex kl 19.
Målnummer = Graviditetssex
Nummerlösning = Onani
Extranummer = Älskare/älskarinna
Kortnummer = Snabbis
Betalnummer = Prostituerad
IP-nummer = Cybersex
Nummerbyte = Parnerbyte

Kommentarer
Postat av: joel

Som svar på kommentaren HAHAHA! som kommentar på inlägget, HAHAHA! idag va du för jävla rolig :)

2008-01-22 @ 04:28:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0