Pojkfeber.

Min broder har rätt *pekar på hans kommentar*

Detta är inte första gången t0tta har drabbats av Carl-Einar-feber..
Har hänt några ggr tidigare i mitt liv *S*

Tänk om man hade träffat honom IRL och han inte hade varit känd.
Då hade man kanske haft en chans?
Nu är man ju bara patetisk om man ens försöker.
Nåja.. Jag kan nog vara patetisk ÄNDÅ, men jag har mina gränser *S*
HAHA! t0tta goes fjortis... Igen.. image95

Fick sovit några timmar i.a.f...
Även om jag inte sov några längre stunder i stöten.
Och så har jag tagit mig hem.
Skönt faktiskt.
Min egen version av "Borta bra.." lyder:
"Hemma suger, men borta är värre."

Inte för att jag inte gillar människor,
men det är något inte så kul med att inte vara hemma.
Och att inte kunna ta sig hem för egen maskin.

Som t.ex vid akuta insomningsproblem.
Hur kul är det att inte vara hemma då?

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0