Tänt var det här!

Nu har vi tänt alla ljusstakarna.
Fick ju inte gjort det igår.
Här är rätt varmt.
Men det är bra, för det torkar upp.
Har sjukt fuktigt i lägenheten annars.

Tur man har koll på vad man satt ut för ljusstakar.
Sonens kompis tänkte sig inte för, så han tände 3 stakar i bokhyllan.
Som inte hade mer än ca 1 dm till nästa hylla.
Jag trodde ju givetvis att de skulle tänka själv,
men se, så höga förväntningar kunde man inte ha.

Får nog gå ut en runda och titta hur det ser ut utifrån.
För en gångs skull, har jag hissat upp samtliga persienner.
Hyfsat dumt att inte ha en kamera, just nu.

Kommentarer
Postat av: Ally

Önskar jag kunde vara där för att se det med egna ögon... älskar tända ljus!

2008-01-01 @ 21:44:09
URL: http://Alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0