Tidsbrist

Har suttit alldeles för länge vid datorn redan.
Blir ju lätt så, som bekant..
I synnerhet om man har något annat som BORDE vara viktigare.

Wow.. Hade nåt jag skulle skriva.. Började med "Sen är det.."
Sen fick jag ett SMS..
Och när jag kollade igen, var det jag skulle skriva, helt borta.
Snacka om lättdistraherad.

Hmm.. Jo, just det...
Skulle filosofera ett tag om att vara arbetslös.
Man tillbringar hela dagar med att göra absolut ingenting.
Men ändå har man aldrig tid att göra något.

Är det något man SKA göra, så även om man inte blir försenad,
så ska man ändå bara göra det, och bara göra det, först.
Så när man väl SKA.. Ja, då får man stressa som en idiot.
(Eller som den idiot man ÄR? Hmm..)

Det borde ju ge mig en spark i häcken,
så jag börjar med det jag ska, så jag slipper stressa.
(Vilket jag borde ha gjort för ett par timmar sen, så nu FÅR jag stressa ändå)

Jizzez

Kommentarer
Postat av: joel

hehe, kul tanke... jag känner igen mig i inlägget rätt bra :) aldrig tid, alltid tid...

2008-01-11 @ 12:05:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0