Tjo, så var det tisdag.

IDAG blev julen utstädad.
image224

Känns helt ok.
Ställde andra ljusstakar på bordet nu, än de jag hade innan jul.

Satt ju uppe och "nattsudda" inatt, så jag sov till kl 14.
Ställde klockan på 14 och det var tur det.
Annars hade jag nog sovit fortfarande *S*

Måste köpa batterier till min kamera...
När jag orkar dra på mig nåt annat än poncho och kjol....
Inte direkt en klädsel man går ut med *S*

Men några foton på bebisarna tror jag inte att det blir.
De är inte mer än ca 5 mm långa,
så jag tror inte att kameran ens uppfattar att de är där.
De håller sig dessutom gärna på botten,
och där syns de inte ALLS.

Men jag tänkte köpa en slanggurka och lägga ner till dem,
så om man har tur, samlas de på den och då kan jag ju fota image223

Kaffe är gott.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ohshit, varför så många? :P
Jag tror det kommer bli kul o se på, tycker hon är en sån skön & rolig människa :)

2008-01-15 @ 18:33:10
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Andrea

Haha oj! Varför skulle han ha så många? :D

2008-01-15 @ 19:02:12
URL: http://leapea.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0