Wääääääää

Jag kan inte sova. Det är synd om mig *tycka*

Får väl ta och leta upp den där "Simon".
Hittade dock en levande spindel,
men den ville inte vara med på bild, den fan.

Men seriöst..
Hur kul är det att gå och lägga sig vid 23.00 och kl 3.30,
fortfarande inte ha somnat? Sånt suger kraftigt.

Så 3.30 gav jag upp och gick upp och diskade.

Joel är rätt smart ibland.
Nån som har tips på nån riktigt sliskig?
HAH!! Hela nätet kryllar av dem..
Borde ju inte vara några större problem.

Finns ett par praktiska problem dock..
För att hela idén ska fungera,
krävs det ju att min mamma vet vem den sliskige jäveln är..
Och då krävs det att vi ska ha dejtat ett bra tag..
Och vem vill göra det med någon så obehaglig?

Nee... Bättre jag hoppar på Häckner direkt istället. image78
Komsi, komsi till tant t0tta, lille Carl-Einar  image86

Nä, nu skiter jag i detta och går in på Joels sida
och kollar om han har fler foton på pippande varaner eller nåt.
Klart vettigare än att sitta här och svamla.

Han har ju ändå 14.10 där, så där borde vara fullt ös nu.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

kan inte heller sova:/

2008-01-07 @ 04:25:03
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0