Warning! Nerd in da house?

Vi har suttit och diskuterar datanördarnas varande och icke,
en stor del av helgen. "Nerds" och "geeks"..
Vi kom väl kanske (ähum).. fram till att det största
procentantalet i släkten, är lite (ähum igen)... datanördar. 

Kom ju givetvis att tänka tänka på det,
när jag skrev förra inlägget.
Men när jag lagt in bilden och var färdig med det,
var det som att min brännare gav mig en örfil. *slap*

Där står den i hyllan, med två glasunderlägg på sig.
Med en kaffemugg på ena och ett dricksglas på andra.
Stationära läsk och kaffeplatser vid datorn, alltså.

Ja, ni får avgöra själv..
Är t0tta en datanörd, eller inte?


Kommentarer
Postat av: Erik

Svar: haha jag kan inte annat än att tacka och bocka... ^^

2008-01-13 @ 22:11:25
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, ja jag tyckte också att det var lite coolt! =D

2008-01-13 @ 22:17:54
URL: http://moranna.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0