Allmänt

Det har alltså hänt en del idag.

Jag stannade över med barnen hos mina föräldrar,
tills idag, eftersom vi skulle vara i Malmö kl 10.
Jag sparade ca 15 mil på det, så det var rätt vettigt.

Så vi körde ifrån dem vid 8.30 imorse,
och var framme i Malmö vid 9.30,
och då tog vi det ändå lugnt på resan upp.
Det är skönt när man slipper stressa.

Sen körde vi som sagt GoCart och ungarna hade lika kul
som alla vi andra.. Hrm.. "vuxna" *S*.

Efter det, körde vi och kollade på bebis utanför Höör,
och när vi precis hade lämnat dem,
ringde B och undrade var vi var.
Han var och skruvade motor och undrade om jag kunde
köra hem och laga mat hos honom så hans
två pojkar som är hos honom nu,
också kunde få lite middag i sig.
Det kunde jag naturligtvis. =)

Det blev nästan samma middag som för någon dag sen.
Saffranskryddad Nasi Goreng, med kalkon, räkor och svamp.
Undrar varför jag får sån lust att stava Nasi Goreng med Z.
Det fick klart godkänt av ungarna *S*
Lite tråkigt att jag knappt hann se B, men jag fick en stor puss
av honom i.a.f *myser*, innan han körde till jobbet.

Saknar honom som attan, gör jag.

På onsdag ska han och jag åka iväg till Småland med
hans husvagn.. Ska bli riktigt mysigt att åka iväg,
bara han och jag.
Ser fram emot det.

Nu ska jag hoppa isäng.
Det har varit en händelserik dag,
jag har varit uppe mycket tidigare än jag brukar,
och oddsen är rätt stor att t0tta kommer
slockna som ett Liljeholens.

Fridens liljor och söta drömmar åt alla =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Guten Morgen! Vi vill åxå vara i Malmö......Bada i havet, sola, hälsa på farmor o farfar.....Ha en go dag!

2008-07-05 @ 09:00:31
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Wooohooo..Småååland :D

2008-07-05 @ 17:52:59
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0