Bääääääääbis

På vägen hem från Malmö (se inlägget under)
så körde vi in om Malin, som fick sin flicka 6/6..

Malin är kusin till mina barns pappa och den delen av släkten,
har jag fortfarande nära kontakt med.
Var ju tvungen att fota den lilla också.

t0tta med lilla Belle.
Min näsa är ungefär lika stor som tösen. *S*

Efter att ha gett henne en flaska mat
och rapat henne 6 ggr, så somnade hon
som en stock i tant t0ttas famn.
Än sitter takterna i.
Även om det ju var några år sen,
man själv hade en sån liten.

Eller om vi nu ska vara såna...
Mina barn har faktiskt aldrig varit såhär små.
Även om lilla Belle nu är 50 cm lång
och blir en månad om två dagar,
så väger hon bara 3400 gr ca.
Min dotter var i.o.f.s 49 cm,
men vägde 3760gr, när hon föddes,
och min son, som var 51 cm,
vägde 4290 gr.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Ååååå bebissssss

2008-07-05 @ 18:06:09
Postat av: ullrika

håller med lilla mamman:



ååååh!!!

2008-07-06 @ 19:25:14

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0