En knyckt idé

Wille och Helena ska gifta sig 080808.

Megagrattis till dem!

Datumet är ju helfräckt.

Vilket fick mig att fundera...
Jag och B ska ju inte gifta oss ÄN i.a.f...
Och visst kan 090909 vara kul...

Men sen kom jag på det ultimata...

Vi måste gifta oss den 11:e November år 2011.

111111.... Hur coolt är inte DET datumet då?

B??


-------------------------------------------------------------------------------------------------
Avundas de bebisar som föds på det datumet... Coooolt.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Har också lekt med dessa tankar =)

2008-07-02 @ 17:05:34
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

är själv rätt nöjd med 030809. inte så coolt ur siffersynpunkt kanske, men själva grejen att giftas är verkligen det. coolt alltså!



förresten. på lördag ska jag till malmö. jobbkalajs i pildamsparken eller vad den heter. i malmö. är inte det nära du bor?

2008-07-03 @ 00:12:48
URL: http://akirllu.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0