Ewwww

Känsliga och äckelmagade, rekomenderas att hoppa över detta inlägg.

Mitt finger har konverterat till alienhood.
Jag tog av omslaget nu och kikade.
Kunde ju inte låta bli att pilla...
Hela fingret är ju helt uttorkat av alsollösningen.
Så kände jag att nageln liksom satt fast i skinnet,
mer än det ska, så jag pillade lite där,
och ut kommer, en droppe grönt var.

(foto kommer INTE)

Kan tänka mig att det är det levrade blodet
under nageln, i kombination med var,
som har åstadkommit färgen.
Hade det varit flouroserande, hade det varit riktigt häftigt.

Hmm... Min pojkväm har fjärillar inomhus.

I vilket fall, är det jäkligt skönt att det inte gör ont längre,
förutom om jag råkar stöta till med fingret nånstans.
Alsolen och antibiotikan, gör nytta.
Även om fingret fortfarande är mer än dubbelt så tjockt
mot vad det ska vara.

Men bättring pågår, som sagt =)

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0