Festivalfoton.


Under Amandas konsert, hade jag dottern på axlarna.
Det var ju enda chansen för henne att få se något,
bland alla vuxna. Min dotter är 9 år..
Kan tala om att det INTE var lätt, men vad gör man inte för di små?


Efteråt försökte vi som sagt få en autograf till dottern,
men det blev inte så. Men ett par foto, fick vi i.a.f på Amanda.



Sen satte vi oss på kajkanten och tittade på krabbor,
fiskar, maneter....







och badankor...

Som av någon underlig anledning,
flöt omkring där.


Kommentarer
Postat av: Wille

Det lät som du och dottern hade e riktigt mysig dag.



Ha en varm skön dag

2008-07-28 @ 06:51:59
URL: http://www.wilens.se/btw/
Postat av: EgoElin

nu så, nu ä jag vaaaken :D

2008-07-28 @ 07:59:40
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: EmmaLi

badankor?!

jag vill mumsa!!

2008-07-28 @ 23:31:22

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0