HA!! Där fick du, din %&(¤&/#¤!!

Berättade ju för B om dotterns försvunna telefon.
Då berättade han att man kan spärra telefonen,
om man bara gör en polisanmälan.
Hade jag ingen aning om att man kunde.
Men jodå.. Har man bara IMEI-numret så kan man det.

Så jag gjorde en polisanmälan och sen gick jag in på
Nokias sida. Där stod att de bara har öppet på
vardagar. Har inte tålamod att vänta tills på måndag,
så jag skrev till älsklingen Ally och frågade.
Hon jobbar ju på Nokiasupport...

Hon svarade att Telia också kan spärra...
t0tta kastade sig på telefonen till Telia
och efter en telefonkö på 28 pers.
så är nu telefonen spärrad.

Även om jag inte tror att hon kommer få tillbaka telefonen,
så är det jäkligt skönt att veta, att de åtminstone inte
kommer kunna använda den.
 





Kommentarer
Postat av: Ally

hihih.. så söt du e <3 vi ses sen när AMANDA ska spela hoppas jag.. ska hålla mina ögon på search-mode... sökord: T0TTA! hahahaha.... Puss på dejj

2008-07-26 @ 15:47:16
URL: http://alyssas.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0