Korv

Jag hade lika kul idag...
Förutom klockan nio, för då fick jag en medhjälpare.
Det gillade jag inte alls. Men det visade sig att hon var riktigt
behändig att ha. I synnerhet som vi sålde MASSOR.
Hon fick köra hem tidigare, men jag stannade kvar.
Jag sålde slut ALLA korvarna...
När bröden var slut, var där några korvar kvar,
men jag lyckades få iväg rubbet *stolt*.
Typ 1000 korvar, sålde vi...

Jag tror att jag är en bra ideell arbetare. Hehe

F*n vad jag har ont i mina fötter och i min rygg.
Och vattnet är slut på toaletten igen.
Men kul, har det varit =)

Fast B visade sig bara ett par gånger på hela kvällen,
så jag saknade honom rätt mycket faktiskt.

Shit... Jag är kissinödig...

Hatar vi bajamajor, eller?

Kommentarer
Postat av: NADIA

Ja man hatar bajamajor!

2008-07-20 @ 06:21:56
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: EgoElin

Ja, vi hatar majjor..men vi ääälskar korv :D



..å jag har slängt in en länk te dej ;)

2008-07-20 @ 10:36:30
URL: http://egoelin.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0