Liiite festival till

Har kommit hem till mig nu,
och sitter vid min egen dator...
Som inte har något emot att prata med min kamera.
Vet inte vad Bs dator har emot min kamera.
Börjar fundera på om de har haft ett förhållande
och inte klarar samsas eller ens prata nu..
Eller nåt.. F*n vet.

I vilket fall, så har jag tre foton till från festivalen.

Dag ett så regnade det som sagt en MASSA och på dagen
var där inte så mycket folk.



Det blev tack och lov bättre fram emot kvällen

Sen fick B tag i min kamera och även om han inte har riktigt koll
på hur man får bra bilder med den, så lyckades han ändå
fånga att det hade trillat in rätt mycket folk på kvällen.


Ska bli riktigt kul att få reda på hur många människor som kom.

B tyckte det var lite FÖR kul att fota, och lyckades knäppa
ett par t0tta-foton också.
Så här har ni korv-t0tta.


Fick BTW en glad överaskning,
när jag läste kommentarerna idag.
Flickvännen som äger bilen som delar generator med
rostbilen, som jag skrev om, hade hittat till bloggen och läst.
Skitkul =)

Har förresten ett foto på hennes pojkvän,
från första besöket uppe på Tyrolen också,
men glömde fråga om jag får lägga ut det.
Men det kommer kanske =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe korv-t0tta. Du ser ju riktigt hemma ut där mellan senapen och ketchupen :) :)



jag tar en med gurkmajjo, oki?? :D

2008-07-22 @ 21:23:27
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0