Morgonmöte

Idag var det morgonmöte på jobbet.
Mina barn var med.
Första timmen, tyckte de att det var skittråkigt,
för att uttrycka det milt...

Efter det, hade de betydligt roligare.

Bilderna får berätta varför.

Avdelningschefen på väg ur sin GoCart.
Han inte bara vann över alla,
utan lyckades även placera sig bland månadens bästa.



En t0tta, med två glada barn.
Och en arbetskollega, som är otillåtet darrig på handen.
Därav den urusla bildkvaliteten *S*



Ett gäng glada pojkar, som precis har avslutat
sista racet. 15 varv. De skakade i armarna.
Där är ju ingen servo i GoCartbilarna *S*



Kan dessutom tala om att min son, piskade sin mamma,
med en placering. Men kul, hade vi =)





Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Åååå härligt, men, ja darrig var han, jag kan ju inte förstora, snyft, men dat kommer kanske fler gånger?

Kramizzz

2008-07-05 @ 15:46:22
Postat av: joel

fan, det blir indragen veckopeng direkt då förstår vi ;)

2008-07-06 @ 15:23:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0