Ouuuummmmmmmmm

Vi har kommit fram till Tyrolen nu.
De hade glömt bort att jag är glutenintolerant,
så en av dem kom ner till husvagnen och bjöd upp oss på pizza..

Öhm..?

Ahwell.. B är ju inte intolerant, så naturligtvis skickade jag upp honom.
Så jag sitter i husvagnen med datorn,
meditationsmusik/tal i MP3-spelaren, Cola och glutenfria kakor.
Visst KUNDE jag ha följt med upp ändå,
men det ÄR inte kul att sitta och titta på när alla andra äter.

Känns rätt mycket som barnet som inte blev bjuden på kalaset,
men ändå får stå och titta på när de andra leker,
och äter tårta.. No thank´s *S*

Köpte en stereohögtalare till min MP3-spelare,
så nu slipper jag hörlurarna.

Denna gången, kom jag ihåg att ta med värmeljus,
så jag ska snart tända ett par. =)

Jag trivs verkligen med att vara iväg såhär med B..
Vi båda lyckas släppa vardagen tillräckligt för att bli
betydligt gladare och få skratta en hel del, när vi är här.

Mitt enda störningsmoment, är att vi inte har någon toalett
i husvagnen... Vilket naturligtvis innebär att jag är kissignödig
HELA tiden.. Bara för att jag vet att jag har en bra bit att gå
till toaletterna *S*

Kommentarer
Postat av: ullrika

visst är det härligt med såna där spontan"semestrar". det behövs små avbrott i verkligheten för att uppskatta vardagen.



ang toaletten: äh. så där är det alltid. va glad att du inte är bakis. dåå hade du saknat en toa gissar jag :)

2008-07-17 @ 22:56:24
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej...

Va roligt ang huset spännande...asg finns det ingen toa så är man konstant kissnödig märkligt...fniss..jo men de e bra med mej semestern redan slut veckorna gick i en rasande fart...

2008-07-18 @ 07:21:10
URL: http://fnilla.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0