Snurr på hög nivå

B glömde sin mobil hemma.
Den låg så snällt nere i köket och tjoade,
när jag ringde den efter att han hade kört.

Ska tilläggas att han hade tagit bilnyckeln,
som låg bredvid men missat telefonen *S*

Han kom också på det, men då hade han kört för långt.

För en stund sen ringde han från jobbtelefonen.
Då hade han fått be en gammal bekant till mig,
om numret. Tur att vi har kommit fram till att de jobbar ihop *S*

Samtidigt som jag hade B i min lur,
ringde det i hans lur här hemma.
Jag svarade, och det visade sig vara en,
vars bil B ska laga.
Han undrade när den skulle vara klar och hur det gick
allmänt.
Det innebar att jag hade en person i var öra,
och försökte agera mellanhand, för frågor och svar.

Det hela slutade med att t0tta fick en skrattattack,
vek sig över köksbordet och konstaterade...
"Det här fungerar inte så bra".

De får prata mer, när B och hans telefon
är återförenade =)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som en bra idé.

Hoppas fingret är bättre idag.

2008-07-02 @ 17:06:14
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är liksom okej när man har en pojkvän att skämma bort istället! ;D

2008-07-02 @ 20:58:49
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Tack, T0tta. Du är snäll och omtänksam du...

Reseblogg. Here we come.

2008-07-03 @ 00:17:12
URL: http://kotteby.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0