Tjuvar

Jag är så förbannad på mänskligheten just nu.
Barnen och jag var på Lidl och handlade.
När vi kom hem, upptäckte dottern att hon glömt sin mobil
på den blå hyllan man packar varor på.
Ca 20 minuter efter att vi hade lämnat affären, var vi tillbaka.
Tösen sprang in och kollade och jag ringde mobilen. Avstängd.
Givetvis hade nån j*a idiot tagit den.

Hur j*a svårt kan det vara att ge f*n i andras saker,
eller om man nu MÅSTE röra, så kan man väl för jäv-n
lämna in den till kassörskan. ELLER??!???

Må tjuven leva resten av sitt liv med dåligt samvete,
tarmvred, mjältbrand och nageltrång.


Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0