Aj!!!

Det är synd om mig...
Mitt finger har nu svullnat upp till nästan
dubbla storleken, och var gång jag använder det,
gör det ONT. Och var gång jag har det helt stilla,
så gör det också sjukt ont...

Har börjat titta på mitt finger och fundera på om
det verkligen ska tillåtas kosta mig 150 kr...
Men jo... Blir det inte bättre snart, så måste jag nog f*n
ta mig till farbror doktorn.

Idag är min första kväll med B på
eeeeeevigheter (känns det som i.a.f).
Har saknat honom MASSOR.

Så nu ska jag mickla lite här,
sen ska jag sova...
Är rätt slut efter igår natt.

Har tagit tablett, så förhoppningsvis
lugnar fingret ner sig så jag kan sova i.a.f.

Kommentarer
Postat av: egoelin

Okej. 15 av oss bloggers lägger 10 kroner var..vi vill inte riskera att du inte kan blogga pga ett jäklans finger. :D

10 kroner från mej!

2008-06-26 @ 09:17:40
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: ullrika

vad i tüsiken är "mickla"??!

2008-06-26 @ 13:17:48
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullrika

aha! tackar!



ps. kan få en tia av mig med. kontonummer tack :)

2008-06-26 @ 18:49:29
Postat av: Hanna

Haha lätt att jag är på elins förslag! genidrag.



förresten.. du skrev till mig på qx! jag skulle öppna och mina dumma mac kan inte läsa det. Sedan försvann det. Vad händer?!?! :S Skicka igen så jag hittar dig för faen!

2008-06-26 @ 19:22:49
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0