Arg

När vi demar, så lämnar vi fram en referenslista
som kunden får fylla i. De får fylla i hur många de vill,
men för att inspirera till att få ihop minst 25 namn,
så får man en present om man klarar det.

Denna människa jag var hos nu, tog lappen,
började fylla i och när hon var på kanske 10 namn,
så berättade jag det om öppnaren.

Hon fick bara ihop 18 namn, så det fick jag ju nöja mig med.

Nu när jag hade kört därifrån, efter tre rengjorda mattor,
 två soffor och två sängar, så ringer människan och frågar
när hennes present kommer.
då förklarar jag IGEN att det gällde om man fick ihop 25.

Det borde jag ha upplyst henne om, sa hon.

Eftersom det är så jag presenterar presenten och hon SJÄLV SA
att hon inte kommer få ihop 25, OCH DET STÅR PÅ LAPPJÄVELN,
så undrar ju jag, hur f*n hon kan ha missat att man skulle ha 25.

Så sa jag naturligtvis inte, utan sa bara att jo, jag upplyste om det.

Då blev hon skitarg och sa att hon alltså hade fyllt i listan,
utan att få något för det.
Jag upplyste henne DESSUTOM i början av demon,
att jag gjorde den för att jag behövde namn i detta området.

Så nu ska jag riva listan, för om hon inte får presenten,
så får jag inte namnen. Hur jävla sniken får man lov att bli?
Jag har precis lagt 4 jävla timmar, på att städa hennes f*cking hus.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har själv varit försäljare och vet att det kan vara förjävligt ibland...Det är bara att bita ihop/kram

2008-06-29 @ 22:34:41
URL: http://rospinglan.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0