Boring as h-ll

Jag kom på sen, vad som saknades förutom B.
Jag brukar alltid ha en visning på söndagskvällarna,
efter att barnen har åkt.
Nu är det bara tomt, utan varken en B,
eller jobb.
Det var ett bra tag sen, jag var så uttråkad.

Stressad, är jag ofta, men uttråkad, var längesen.

Nu fick jag dessutom reda på i mailen,
att jag inte har några visningar alls imorgon heller.
Måste jaga leads alltså...
Orkar inte vara ledig en hel dag,
om jag inte har satt upp mig som ledig.
Och jag vägrar fortfarande knacka dörr, så är det bara.

Hade det åtminstone legat en B i sängen,
så hade det känts helt ok att lägga sig.
Nu är det bara boooooring.

Blä.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0