Jag ger mig.

Fingret är nu mer än dubbelt så tjockt, än det ska vara,
och böjförmågan är helt borta. Trots både bedövningsgel,
Iprengel och smärtstillande/inflammationshämmande tabletter,
så fortsätter fingret ändå bli värre, göra mer ont och svullna.
Nyss spände det så mycket, att jag på allvar undrade om huden
skulle spricka.

Så jag får se om jag kan hoppa över en visning idag
och ta mig till en vårdcentral, eller nåt.
Lite antibiotika, hade nog inte suttit fel.

Det tråkiga är, att jag har en 2 timmars bilfärd framför mig,
och just nu, mår jag inte alls bra..
Är lite snurrig i huvudet.
Och jag är faktiskt inte trött, trots att klockan bara är 7.20,
så det beror inte på det, utan på fingret.

Kommentarer

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0