JetSki

På morgonmötet för två veckor sen på jobbet,
hade chiefen fått ett ryck och tyckte att nu j-ar, ska vi ha jetski-dag..
Varpå mannen i fråga hade lastat på sina jetskis på släp
och ledde oss andra i en cortege ut till Limhamn i Malmö.

Det var inte sommar för två vckor sen kan jag tala om,
och även om jag inte ska påstå att jag varken frös,
eller led någon som helst nöd, där på stranden,
så fanns det inte en chans i h-e att de fick ut mig på vattnet.

Dessutom... t0tta i våtdräkt??
Hela säljkåren hade blivit blinda på studs och hela
Malmöregionen hade fått stänga igen.
Näpp, jag höll mig på torra land.

Men som vanligt, var jag glad att jag hade kameran med mig.

Chiefen åkte runt med ett par av bokningstjejerna på fronten..


En gullig liten säljare från Gbg


De hade kul i.a.f....
Chiefen åkte runt med frivilliga på
en madrass efter jetskin.
Samtliga åkte av *S*


Kommentarer
Postat av: joel

hahaha.. du ska sse att våtdräkten var enda anledningen till att dom gjorde resan ;D



nästa år kommer dom försöka få dig att gå med på en maskerad som stygg sjukskjöterska ;D

2008-06-06 @ 23:41:17
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: lyssie

haha verkar ändå som om ni hade kul ; )

2008-06-07 @ 16:12:48

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0