Omotiverad till max

Jag är inte motiverad till någonting, just nu.
Dels är det.. Vad ska man kalla det? Tjafs?
på jobbet om provisionen för en maskin.

Orkar inte förklara hur, men det har hållt mig vaken,
de största delarna av natten.
Inte för att jag är sniken, eller för att jag
ens vet hur mycket pengar det handlar om,
utan för att jag känner mig överkörd och orättvist
behandlad. Mycket kan jag ta och lång stubin har jag,
men just det, har jag mycket svårt att bara svälja.

Till på köpet, har mitt finger värkt hela natten.
Har ingen aning om vad jag har gjort med det,
men nageln är helt upplyft på halva sidan
och en blodutgjutelse sprider sig sakta men säkert,
under den. De två första dagarna gjorde mest ont,
men då var där inget blod. Sånt tar på humöret,
när det liksom aldrig går över.
Det har hållt på i gott och väl, en vecka nu.

Nu ska jag städa av en maskin,
köra hem till B och hämta ytterligare en.
Sen ska jag ta barnen och köra ner till mina föräldrar
och lämna barnen där. Resan dit tar ca 2 timmar.
Sen ska jag köra tillbaka i en timme,
göra två demos och sen är jag hemma inatt nångång.

Tror inte jag har sovit 2 timmar sammanlagt inatt.

Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah jag såg inte ens att det stod med en städmaskin. Eller så ville jag nog inte se det. Istället fortsatte jag min enmansfrågesport med den eviga frågan: Vad är det t0tta suger på?



Hoppas du lyckas sova bättre inatt. Sov gott.

2008-06-25 @ 22:41:27
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0