Öhm? Rubrik?

Hehehehe, fick precis en kommentar,
där det stod kort och gott "Din blogg suger verkligen".

Kan ni gissa från vem?
Jo, från "Anonym".. Utan e-mail, utan namn och utan egen blogg.

Någon som är förvånad?

Orka?

-----------------------------------------------------------
Well...

Över till sånt som betyder något. B =)

Som jag har skrivit innan så har vi varit trötta.
Det visade sig att så inte var fallet, från hans sida.
Han var missnöjd.
Varför han inte har sagt något om sakerna tidigare,
kan jag inte förstå, men nu när jag på sista tiden,
inte har vårdat förhållandet, så som jag borde,
så fick han nog, och tog allt på en gång, i ett mail.

En del saker höll jag med om,
en del saker fanns där ingen chans för mig att veta från början.

Och jo, det gjorde ont som f*n och jo jag blev ledsen.
Som Hanna så bra beskrev det:

"Det känns som om blodet fryser till is, och sen spricker."

Men nu i efterhand vet jag att jag behövde en snyting,
och det var precis vad jag fick, i verbal form.

Det känns lite konstigt att skriva saker av denna naturen
i bloggen, men livet är inte bara en dans på rosa, fluffiga moln.

Jag hoppas dessutom att det kommer några bra saker ur det här.

Dels är jag mer medveten än någonsin,
om hur mycket B betyder för mig.

Dels har jag lärt mig att man
absolut inte får slarva med förhållandet.

Och dels hoppas jag att B har lärt sig att
inte samla på saker, utan tala ur skägget.

Oavsett hur förälskad jag är,
och hur mycket han än betyder för mig,
så är jag inte, och kommer aldrig att bli
en tankeläsare.


Kommentarer
Postat av: joel

du ska se att det ordnar sig...



T och B rimmar ju...



Även C och B om man ska va sån och dessutom står de bredvid varandra i alfabetet...

2008-06-19 @ 16:05:43
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: ullisen

men shit. nu fattar jag... och jag som trodde det låg hos dig tvivlet... sorry för att jag är en sån korkad och trög "vän".



det verkar som ni reder ut "problemen" iaf!? håller alla tummarna fetemycket!!



krams som tüsan!

2008-06-19 @ 23:29:56
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullisen

förresten. jag har funderat på det där; det att du inte suger alls? iaf inte så det märks?!

2008-06-19 @ 23:30:48
Postat av: Hanna

Vad bra att ni verkade reda ut det. Jag upplever att killar/män allt som oftast samlar på sig tills allt spricker. Vad det beror på vet jag inte, kanske du har någon teori om? Stolthet, konflikträdsla, ovana? Vet ej.



Håller med om att ingen ska kunna kräva tankeläsning!

2008-06-20 @ 14:28:44
URL: http://njorun.blogg.se/

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0