47 onödiga frågor.

OBS!! Det är inte jag som har skrivit frågorna,
så eventuella stavfel/särskrivningar i dem, kommer inte från mig.
Och nej, jag orkar inte redigera.

1. När gick du upp idag?
 Svar: Vid 10  
2. Diamanter eller pärlor?
Svar: Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio?
Svar: Matrix 3  
4. Bästa TV program just nu?
Svar: House  
5 . Vad åt du till frukost?
Svar: Äppelmuffins och yoghurt  
6. Vad är ditt andra namn?
Svar: Louise  
7. Din favoritmat
Svar: Nåt lättlagat  
8. Den maträtt du inte gillar?
Svar: Rotmos, potatisbullar, kål  
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Svar: Hembränt  
11. Vilken bil kör du?
Svar: Idag kör jag en Citroën Jumpy  
12.Vilken är din Favoritmacka?
Svar: Nåt glutenfritt som inte smakar f*n  
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Svar: Folk utan egna åsikter,
och folk som måste hävda sig,
synas och höras, till varje pris.  
14. Vilka är dina favoritkläder?
Svar: Mjukisbyxor och t-shirt
15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Svar: Australien  
16. Favoritklädmärke?
 Svar: Billigt och hållbart.
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Svar: Konstig fråga.
18.Favorittid på dagen? 
Svar: Kvällen  
19. Var är du född?
Svar: I Lund
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Svar: Nej  
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Svar: Alla  
22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Svar: Ingen
23. Coca Cola eller Pepsi? 
Svar: Cola  
24. Fotboll eller ishockey? 
Svar: Njet   
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Svar: Nattuggla
26. Pedikyr eller manikyr?
Svar: Manikyr  
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Svar Um..? Jag är grymt förälskad i min kille.  
28. Vad ville du bli när du var liten
Svar: Djurskötare
30. Varit i Afrika?
Svar: Nej  
31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Svar: Nej  
32. Varit med om en bilolycka?
Svar Ja, ett par små
33. Favoritdag i veckan?
Svar: Samtliga med sovmorgon  
34. Favoritrestaurant?
Svar: Nej, jag lagar maten själv.  
35. Favoritblommor?
Svar: Rosor och liljekonvalj.  
37. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Svar: Det VAR McDonalds, nu är det ingen.  
38. Äger du en cykel? 
Svar: Nej.  
39. Vem fick du senaste mailet från?
Svar: Patrik som skickade detta.
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
Svar: Jag har valt att inte ha nåt alls.  
41 . Läggdags?
Svar: När jag blir trött.  
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Svar: ???
43. Senaste personen du delade en middag med? 
Svar: Mina barn  
44. Vad lyssnar du till just nu?  
Svar: Mina barn och deras kompisar  
45. Favoritfärger? Svar: Svart, lila, rosa  
46. Hur många tatueringar har du? 
Svar: En  
47. Hur många sänder du det här mailet till? 
Svar: Skickar tillbaka det och lägger ut det på bloggen.

Kommentarer
Postat av: ally

en tjej som jag känner har snott din lista och kopierat rakt av =)
som om det var hon som svarade på dessa frågor med DINA svar haha...

2008-03-11 @ 19:32:37
URL: http://alyssas.blogg.se

En liten kommentar, kan du kosta på dig *tycka* =)
Men ge f*n i att skicka reklam >:-(


Namn & Skonummer:
Jag har napp när jag sover.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0